Google Értékelés

Napjaink online vásárlója legtöbbször nem azt dönti el először, hogy hol vásárol, hanem, hogy mit, és ehhez keres megfelelő kereskedőt, írja az árukereső.hu és a GKI Digital 2019-es piackutatása. Ebben mások tapasztalatára, visszajelzésére támaszkodik, és akár több száz véleményt is átolvas, mielőtt kosárba tenné a terméket.

Google értékelése alapján Ön választaná a saját vállalkozását?

Mi valódi, tartalmas, 5 csillagos értékeléseket ajánlunk, melyek segítenek helyrebillenteni egy vállalkozás összesített pontszámát.

Miért fontos a Google értékelés?

A Forbes és a Moz szerint is a Google a világ második legmegbízhatóbb márkája, ez a bizalom pedig az általa megjelenített találati listára is átragad. A jó értékelés hozzájárul az előnyösebb helyezéshez, de önmagában is segít kitűnni a találatok közül.

A vásárlói bizalom kialakításában pedig az egyik legmeghatározóbb elem az online értékelés. Mivel egyes értékelések mögött valós emberi tapasztalatok húzódnak, nem csak egy egy pontszámmal leszünk gazdagabbak, hanem átfogó véleményt is olvashatunk. Azt is látjuk, miként kommunikál a vásárlóival egy kereskedő, sőt az értékelések számából a vállalkozás stabilitására is következtethetünk.

Hogyan segít a valós Google értékelés?

A Google-nál a negatív vélemények eltávolítására nincs mód, az értékelések kezelésére szigorú szabályrendszer vonatkozik. Ha hibátlan is a panaszkezelésünk és sikerült az értékelőt elégedetté tenni, a rossz vélemény akkor is ott marad. Egyetlen rossz véleményt pedig sajnos nem ellensúlyoz egyetlen méltatás, általában öt-hat tökéletes értékelésre is szükség lehet, hogy kiköszörüljük a csorbát. Ezt a javulást segíti elő a rendszeres, valós pozitív értékelés.

A netes jelenlét fontossága vitathatatlan, számos előny származik abból, ha online leellenőrizhetőek vagyunk. Ez azonban hátrány is lehet. Hiába tökéletes az értékelésünk, ha a legfrissebb vélemény másfél éves, ez új vásárlók számára kifejezetten elrettentő lehet. Az általunk ajánlott havi rendszeres értékelések fenntartják a folytonosságot.

Az átlag vásárló nem a jó értékeléseket fogja olvasgatni, és nem azoknak a tapasztalatára ad leginkább, akik egy soros véleményt írtak. Releváns véleményekre kíváncsi, így a hosszabb, tartalmasabb értékeléseket részesíti előnyben. Emellett a Google alapbeállítása is relevancia szerint rendezi sorba a véleményeket. Szolgáltatásunk tartalmas, hasznos véleményekkel járul hozzá, hogy az értékelés valóban „értékelhető” is legyen.

Csomagajánlataink

• heti rendszerességgel értékelünk
• nem keletkezik mesterséges kiugrás az értékelések számában
• Google értékelése biztosan nem avul el
• a véleményt kidolgozott, felépített Google profilról írjuk, melyekkel nem ez az első értékelés
• az értékelés minimum 80 szót tartalmaz

Kiknek ajánljuk a szolgáltatásunkat?

Olyan kereskedőknek, ahol a szezonalitás okán ingadozó vásárlói vélemények elavultnak láttathatják az értékelést. Azoknak a partnereknek, aki tudják, hogy a jelenlegi értékelésük nem tükrözi hűen a szolgáltatásuk minőségét. Olyan vállalkozásoknak, akik most építik ki online jelenlétüket. És mindazoknak, akik online piacvezetői pozícióra törekednek.

Melyik csomagot válasszam?

Amikor csomagot javaslunk partnereinknek, mindig az a cél nyújtja a kiindulási alapot, amit meg szeretnének valósítani. Tehát: milyen értékelést szeretne elérni? Ezután megvizsgáljuk, hogy mi is a jelen helyzet, honnan indulunk? Ehhez a vélemények mennyiségét és az összesített értékelés összetételét vizsgáljuk meg. Nem minden esetben szükséges Premium csomagot választani a látványos javulás érdekében, és van, hogy az is csak hónapok alatt hoz eredményt. Ötven vélemény összértékét könnyebb befolyásolni, mint háromszázét. Ha nem biztos a választásban, vagy további kérdései adódtak, keress minket bizalommal!

Kérjen konzultációt!

Csak érdeklődne, vagy már ajánlatot szeretne kérni? Lépjen velünk kapcsolatba, és egy kötelezettségmentes konzultáción megvitatjuk a részleteket!

1 + 3 =